Friday, February 12, 2010

DriftKu Part14: Berjumpa sahabat baru...

Selama aku pusing2 bandar Kemaman (dulu sampai sekarang) memang susah nak jumpa orang muda bawa Oldskool. Yang aku perasan cuma orang2 lama je yang bawa. Itu pun keretanya memang standard gaban. Yela, mana ada orang muda nak layan Oldskool, awek tak mari kot...

Kalau mat2 Honda Vtec memang bersepah. Awek memang layan punya bila bro2 bawa Honda. Apapun, itu rezeki masing2. Rezeki aku, anak dah 3 orang....:-)

Namun begitu, aku telah berjumpa dengan seorang kenalan baru yang masih muda tetapi berjiwa Oldskool. Rasanya kat Kemaman ni, kereta dia yang paling menonjol jiwa Oldskoolnya.

Brader tu ialah Mr. Yen@Yot. Nice person. Dapat tambah lagi kenalan dari Kemaman. Sembang punya sembang, dia ni memang peminat Drift. Bagus-bagus...... :-)

Di akhir pertemuan, dapat gak aku snap gambar kereta dia. Nice car to drive with girlfrenz... He...he...he...

Yen@Yot, harap kita dapat berjumpa lagi.

http://driftozona.blogspot.com

1 comment:

driftoyota said...

hai keta sape 2 cntik r kete 2..hehheheh
2 xbsuh molek2 agi 2..klu bsuh n siap polish thu r bkilat la..hehehhe