Friday, March 19, 2010

DriftKu Part15: Drift paling sempurna...

Lama betul aku tak update blog ni, sedangkan banyak peristiwa yang berlaku di sekitar dunia dan drift ku. Yelah, komitmen sebagai pihak atasan kelab memang suntuk betul masa. Berhabuk bila aku tengok blog aku ni.

Nak update cerita panjang lebar, belum draft lagi. Takpelah, kasi video la sikit. Video yang aku attach ni adalah kisah benar dalam dunia drift. Ini adalah aksi drift yang paling sempurna aku tengok. Ia juga adalah skill terbaik oleh Kawabata (Drifter Jepun) sepanjang dari tahun 2006 hingga sekarang. (yang aku tengok dalam vcd/dvd).

Walaupun dah lama video ni dalam Youtube, aku akan 'bump' di sini sebagai tanda penghormatan kepada Kemahiran yang Sebenar dan Sempurna oleh Professional Drifter - Masato Kawabata







Juga, kemahiran yang jitu bukan datang dalam masa yang singkat dan mudah. Lihat bagaimana pula beliau berlawan dengan situasi yang dahsyat dalam dunia driftnya. Beliau tetap bangkit walaupun kemalangan itu satu trauma bagi golongan professional...


No comments: