Monday, July 27, 2009

DuniaKu Part01: Keluarga sebagai tulang belakang.

Tadi sebelum nak tulis, wife aku telefon. Dia tanya nak bawa balik keta merah (keta drift) atau keta hijau (keta keluarga)? Kadang 2 terdetik jugak dalam hati aku ni, betapa perihatinnya wife aku tu bila salah satu kereta nak dibawa balik. Mana tidaknya, kalau aku bawa balik keta merah, dia akan alihkan pasu bunganya untuk aku masuk parking :-) (merah tu agak panjang saiznya)

Kesian juga kat dia, nak alih pasu bunga kesayangannya yang gedabak tu. Apapun, itulah ynag membuatkan aku jujur dan minat dengan dia sampai sekarang.... :-) He...he...he...

Sedar tak sedar dah 6 tahun aku berkhawin. Anak pun dah 3 orang. Sebab cari rezeki di Terengganu, maka aku berjodoh dengan wife yang berasal dari Kemaman. Anak sulong aku gelarkan dia Kak Yong, yang kedua Adam dan yang ketiga Adham.

Alhamdulillah, mereka faham apa yang aku minat dan buat sekarang ini. Malah, sejak aku minat dengan drift, merekalah sebagai pemberi semangat.

Jadi sebagai balasan, aku kena adil dengan minat mereka. (wife suka pasu dan bunga, anak2 suka mainan)...

Sayangilah keluarga anda!!!

http://driftozona.blogspot.com

No comments: